چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه عمده اينترنتي تقريبا از زمان دسترسي عمومي و فراگير شدن آن وجود داشته اند و تقريبا از 20 سال گذشته به بعد جزيي از روابط تجاري و از موقعيت هاي بالقوه فروش به شمار مي روند.. در واقع بستري را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده به وجود آورده تا مانند بازار هاي سنتي موجود رفتار كنند كالاي خود را بازاريابي كرده و بتوانند فروش همانند بازار سنتي و حتي بيشتر به صورت اينترنتي انجام دهند.در مدل هاي پلتفرمي خريد و فروش عمده به صورت مستقيم انجام نشده و صرفا به صورت بازاريابي كالا عمل مي كنند و پلي براي ارتباط مستقيم خريدار و فروشنده به وجود مي آورند. تنها وظيفه‌ي سيستم هاي آنلاين پلتفرمي مانند سايت جهاني علي بابا به ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران و حتي خدمات مالي آن است و فروشندگان عمده به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه به استفاده از اين خدمات مي پردازند. در برخي از سيستم هاي آنلاين درصدي از فروش محصولات به عنوان حق كميسيون به بازار آنلاين پرداخت مي شود. اين بازارهاي عمده اينترنتي در دسته بندي هاي مختلفي مانند محصولات كشاورزي و مواد غذايي، كالاهاي الكترونيكي، مواد خام معدني و… به ارايه خدمات به فروشندگان مي پردازند. سايت جهاني علي بابا، 1688سايت  و Ebay, و آمازون Amazon نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند. نمونه ايراني اين سايت ها مي توان به سايت ديوار و شيپور اشاره كرد.

 

شركت آمازون

 

شركت آمازون در سال ???? توسط جف بزوس بنيان گذاري شد و فعاليت رسمي خود را با فروش كتاب آغاز كرد و امروزه به عنوان يكي از بزرگ ترين شركت هاي خرده فروشي جهان شناخته مي شود. به علاوه در اين سال ها مزاياي خريد از آمازون مانند قيمت ها و تخفيفات مناسب، زمان تحويل سريع و ضمانت اصالت كالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است. در حال حاضر آمازون بزرگ ترين سايت خريد و فروش خرده در جهان است و از با ارزش ترين آن ها! محصولات عرضه شده در آمازون از كتاب به انواع محصولات الكترونيكي و پوشاك ارتقا پيدا كرده است و حتي در سال هاي اخير به بخش مواد غذايي مانند ميوه و برنج و سبزيجات نيز رسيده است كه خدمات اين فروشگاه را از هر لحاظ تكميل كرده است.

kgog_z5.jpg

امروزه در رقابت تجاري ميان شركت ها و افراد، يكي از مهم ترين دلايل سود و رونق معاملات تجاري، دسترسي به فروشنده دست اول و با كمترين ميزان واسطه براي رسيدن به پايين ترين قيمت مي باشد، به همين علت خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده با كمترين قيمت ميزان سود شما در آينده را مشخص مي كند. داشتن قيمت كمتر تكيه گاه رقابتي بسيار خوبي براي حضور در بازار رقابتي فروش كالا بوده و وجود يا عدم وجود آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و يا از دست دادن آن بيانجامد.

با استفاده از بازار عمده كشاورزي مشابه بازار علي بابا يا آمازون خريداران و صادركنندگان مي توانند با فروشندگان عمده به راحتي ارتباط برقرار كنند و به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه صادراتي، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش  بپردازند كه در نهايت باعث گسترش شبكه ي مشتريان و رشد اين صنعت مي شود.

 

استفاده از سايت هاي خريد و فروش اينترنتي يكي از راه ها و كانال هاي فروش بيشتر در بسياري از كشور هاست. در سال هاي اخير با افزايش استفاده از اينترنت در ايران و بالا رفتن فرهنگ خريد اينترنتي بازار هاي خريد و فروش آنلاين نيز رشد خوبي داشته و به آينده ي اين صنعت در ايران نيز مي توان اميد فراواني داشت.

در بسياري از صنايع به خصوص صنعت كشاورزي هنوز كار هاي فراواني براي آشنايي با بازار هاي عمده آنلاين مي توان انجام داد كه در نهايت باعث افزايش بهره وري در زمينه ي خريد و فروش عمده مواد غذايي و كشاورزي مي شود.

 

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

  • تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو سايت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را در طراحي سايت بصورت زير تعريف نمود:

    دوستاي عزيزم سئو (بهينه‌سازي سايت براي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

    سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

    شروع سئو

    در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو كار خود را آغاز كردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست فهرست شده نگاه مي‌كردند كه همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

    با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند كه از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌كردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌كردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع كرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  براي سايت هاي اعم از طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت رستوران، طراحي سايت گردشگري، طراحي سايت شركتي و بسياري موارد ديگر به دنبال پيدا كردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

    اهداف سئو 

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير تقسيم بندي كرد:

    • در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.
    • باعث ايجاد برند مي شود.
    • باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.
    • باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.
    • باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.
    • بهترين ابزار براي تبليغات است.

    سئو درون صفحه يا On Page SEO

    سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي‌كنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

    سئو بيرون صفحه يا Off Page SEO

    بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است كه مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند متمركز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

    SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

    سئو كلاه سفيد يا White Hat

    به مجموعه تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي كه از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور‌هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

    سئو كلاه سياه يا Black Hat

    به مجموعه‌اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بكار مي‌رود. اين مهم است كه بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بكارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

    انجام تاكتيك‌هاي سئو كلاه سياه ممكن است كه باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف كامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

    استراتژهاي سئو وب سايت بصورت زير:

    • بهبود ساختار سايت
    • استراتژي كلمات كليدي
    • استراتژي URL
    • بهينه سازي كد
    • پردازش كردن متن
    • بهينه سازي لينك هاي ورودي
    • استراتژي نام دامنه و هاست

    مهمترين معيارها براي بهينه سازي موتور جستجوعبارتند از:

    • اضافه كردن Allow يا DisAllow به نقشه سايت
    • اضافه كردن URL به نقشه سايت
    • اضافه كردن نقشه سايت به robots.txt
    • استفاده از ابزارهاي آناليز جهت crawl

    تكنيك هايي كه براي بهينه سازي و سئو سايت عنوان شده است عبارتند از:

    • افزايش لينك هاي خارجي
    • تغيير اسم فايل ها
    • لينك يك طرفه
    • كلمات كليدي
    • استفاده از Meta Tag
    • استفاده صحيح از عنوان
    • استفاده از robots.txt
    • بهينه سازي محتوا

    منبع: شركت سانا پرداز نارين

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

 

راديو اينترنتي فالوده بهترين راديو

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

استراتژي طراحي شبكه

فروشگاه پروژه - استراتژي طراحي شبكه

  • فروشگاه پروژه - استراتژي طراحي شبكه

    بخش هايي از محتواي فايل:

    استفاده از شبكه هاي كامپيوتري در چندين سال اخير رشد و به موازات آن سازمان ها و موسسات متعددي اقدام به برپاسازي شبكه نموده اند. هر شبكه كامپيوتري مي بايست با توجه به شرايط و سياست هاي هر سازمان ، طراحي و در ادامه پياده سازي گردد .شبكه ها ي كامپيوتري زيرساخت لازم براي استفاده از منابع فيزيكي و منطقي را در يك سازمان فراهم مي نمايند . بديهي است در صورتي كه زيرساخت فوق به درستي طراحي نگردد، در زمان استفاده از شبكه با مشكلات متفاوتي برخورد نموده و مي بايست هزينه هاي زيادي به منظور نگهداري و تطبيق آن با خواسته ها ي مورد نظر( جديد) ، صرف گردد ( اگر خوش شانس باشيم و مجبور نشويم كه از اول همه چيز را مجددا شروع نمائيم !) . يكي از علل اصلي در بروز اينچنين مشكلاتي ، به طراحي شبكه پس از پياده سازي آن برمي گردد. ( در ابتدا شبكه را پياده سازي مي نمائيم و بعد سراغ طراحي مي رويم ! ) .
    برپاسازي هر شبكه كامپيوتري تابع مجموعه سياست هائي است كه با استناد به آنان در ابتدا طراحي منطقي شبكه و در ادامه طراحي فيزيكي ، انجام خواهد شد . پس از اتمام مراحل طراحي ، امكان پياده سازي شبكه با توجه به استراتژي تدوين شده ، فراهم مي گردد.
    در زمان طراحي يك شبكه ، سوالات متعددي مطرح مي گردد :

    • براي طراحي يك شبكه از كجا مي بايست شروع كرد ؟
    • چه پارامترهائي را مي بايست در نظر گرفت ؟
    • هدف از برپاسازي يك شبكه چيست ؟
    • انتطار كاربران از يك شبكه چيست ؟
    • آيا شبكه موجود ارتقاء مي يابد و يا يك شبكه از ابتدا طراحي مي گردد ؟
    • چه سرويس ها و خدماتي بر روي شبكه، ارائه خواهد شد ؟
    • و ...

    سوالات فوق ، صرفا نمونه هائي در اين زمينه بوده كه مي بايست پاسخ آنان متناسب با واقعيت هاي موجود در هر سازمان ، مشخص گردد . ( يكي از اشكالات ما استفاده از پاسخ هاي ايستا در مواجهه با مسائل پويا است !) .
    در اين مقاله قصد داريم به بررسي پارامترهاي لازم در خصوص تدوين يك استراتژي مشخص به منظور طراحي شبكه پرداخته تا از اين طريق امكان طراحي منطقي ، طراحي فيزيكي و در نهايت پياده سازي مطلوب يك شبكه كامپيوتري ، فراهم گردد .

    مقدمه

    قبل از طراحي فيزيكي شبكه ، مي بايست در ابتدا و بر اساس يك فرآيند مشخص ، خواسته ها شناسائي و آناليز گردند. چرا قصد ايجاد شبكه را داريم و اين شبكه مي بايست چه سرويس ها و خدماتي را ارائه نمايد ؟ به چه منابعي نيار مي باشد ؟ براي تامين سرويس ها و خدمات مورد نظر اكثريت كاربران ، چه اقداماتي مي بايست انجام داد ؟ در ادامه مي بايست به مواردي همچون پروتكل مورد نظر براي استفاده در شبكه ، سرعت شبكه و از همه مهم تر، مسائل امنيتي شبكه پرداخته گردد. هر يك از مسائل فوق ، تاثير خاص خود را در طراحي منطقي يك شبكه به دنبال خواهند داشت .يكي ديگر از پارامترهائي كه معمولا از طرف مديريت سازمان دنبال و به آن اهميت داده مي شود ، هزينه نهائي برپاسازي شبكه است . بنابراين لازم است در زمان طراحي منطقي شبكه به بودجه در نظر گرفته شده نيز توجه نمود .
    در صورتي كه قصد ايجاد يك شبكه و تهيه نرم افزارهاي جديدي وجود داشته باشد ، زمان زيادي صرف بررسي توانمندي نرم افزارها ، هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم آنان ( آموزش كاربران ، كاركنان شبكه و ساير موارد ديگر ) ، خواهد شد .در برخي موارد ممكن است تصميم گرفته شود كه از خريد نرم افزارهاي جديد صرفنظر نموده و نرم افزارهاي قديمي را ارتقاء داد. تعداد زيادي از برنامه هاي كامپيوتري كه با استفاده از زبانهائي نظير : كوبال ، بيسيك و فرترن نوشته شده اند ، ممكن است داراي قابليت هاي خاصي در محيط شبكه بوده كه استفاده از آنان نيازمند بكارگيري پروتكل هاي قديمي باشد. در چنين مواردي لازم است به چندين موضوع ديگر نيز توجه گردد :

    • هزينه ارتقاء هزاران خط كد نوشته شده قديمي توسط نسخه هاي جديد و پيشرفته همان زبان هاي برنامه نويسي ، چه ميزان است ؟
    • هزينه ارتقاء برنامه ها به يك زبان برنامه نويسي شي گراء چه ميزان است ؟
    • آيا به منظور صرفه جوئي در هزينه ها ، مي توان بخش هاي خاصي از شبكه را ارتقاء و از سخت افزارها و يا نرم افزارهاي خاصي براي ارتباط با عناصر قديمي شبكه استفاده نمود؟

    با توجه به هزينه و زمان ارتقاء برنامه هاي نوشته شده قديمي توسط زبان هاي جديد برنامه نويسي ، ممكن است تصميم گرفته شود كه فعلا و تا زماني كه نرم افزارهاي جديد نوشته و جايگزين گردند از نرم افزارهاي موجود حمايت و پشتيباني شود. در اين رابطه ممكن است بتوان از يك بسته نرم افراري به عنوان گزينه اي جايگزين در ارتباط با برنامه هاي قديمي نيز استفاده نمود. در صورتي كه مي توان با اعمال تغييراتي اندك و ترجمه كد منبع برنامه ، امكان اجراي برنامه را بر روي يك سيستم عامل جديد فراهم نمود ، قطعا هزينه مورد نظر بمراتب كمتر از حالتي است كه برنامه از ابتدا و متناسب با خواسته هاي جديد ، بازنويسي گردد. يكي ديگر از مسائلي كه مي بايست در زمان ارتقاء يك برنامه جديد مورد توجه قرار گيرد ، آموزش كاربراني است كه از نرم افزار فوق استفاده مي نمايند .

    برنامه ريزي براي طراحي منطقي شبكه

    براي طراحي منطقي شبكه ، مي توان از يك و يا دونقطه كار خود را شروع كرد: طراحي و نصب يك شبكه جديد و يا ارتقاء شبكه موجود. در هر دو حالت ، مي بايست اطلاعات مورد نياز در خصوص چندين عامل اساسي و مهم را قبل از طراحي منطقي شبكه ، جمع آوري نمود. مثلا با توجه به سرويس ها و خدماتي كه قصد ارائه آنان به سرويس گيرندگان شبكه را داريم ، مي بايست به بررسي و آناليز الگوهاي ترافيك در شبكه پرداخته گردد . شناسائي نقاط حساس و بحراني (در حد امكان ) ، كاهش ترافيك موجود با ارائه مسيرهاي متعدد به منابع و تامين سرويس دهندگان متعددي كه مسئوليت پاسخگوئي به داده هاي مهم با هدف تامين Load balancing را دارا مي باشند ، نمونه هائي در اين رابطه مي باشد .براي برنامه ريزي در خصوص طراحي منطقي شبكه مي بايست به عواملي ديگر نيز توجه و در خصوص آنان تعيين تكليف شود :

    • سرويس گيرندگان، چه افرادي مي باشند؟ نياز واقعي آنان چيست ؟چگونه از نياز آنان آگاهي پيدا كرده ايد ؟ آيا اطلاعات جمع آوري شده معتبر است ؟
    • چه نوع سرويس ها و يا خدماتي مي بايست بر روي شبكه ارائه گردد؟ آيا در اين رابطه محدوديت هاي خاصي وجود دارد ؟ آيا قصد استفاده و پيكربندي يك فايروال بين شبكه هاي محلي وجود دارد ؟ در صورت وجود فايروال ، به منظور استفاده از اينترنت به پيكربندي خاصي نياز مي باشد؟
    • آيا صرفا به كاربران داخلي شبكه ، امكان استفاده از اينترنت داده مي شود و يا كاربران خارجي ( مشتريان سازمان ) نيز مي بايست قادر به دستيبابي شبكه باشند ؟ هزينه دستيابي و ارائه سرويس ها و خدمات به كاربران خارجي از طريق اينترنت، چه ميزان است ؟ ؟ آيا تمامي كاربران شبكه مجاز به استفاده از سرويس پست الكترونيكي مي باشند (سيستم داخلي و يا خارجي از طريق فايروال ) . كاربران شبكه ، امكان دستيابي به چه سايت هائي را دارا خواهند بود؟ آيا سازمان شما داراي كاربراني است كه در منزل و يا محيط خارج از اداره مشغول به كار بوده و لازم است به شبكه از طريق Dial-up و يا اين نام مجاز نمي باشد ( از طريق ايننترنت ) ، دستيابي نمايند ؟

    يكي از موضوعات مهمي كه امروزه مورد توجه اكثر سازمان ها مي باشد ، نحوه تامين امكان دستيابي نامحدود به اينترنت براي كاربران است. در صورتي كه كاربران نيازمند مبادله نامه الكترونيكي با مشتريان سازمان و يا مشاوران خارج از شركت مي باشند ، مي بايست ترافيك موجود را از طريق يك برنامه فيلتر محتوا و يا فايروال انجام و به كمك نرم افزارهائي كه حفاظت لازم در مقابل ويروس ها را ارائه مي نمايند ، عمليات تشخيص و پيشگيري از كد هاي مخرب و يا فايل ضميمه آلوده را نيز انجام داد.

    تعداد صفحه پروژه 27 صفحه ميباشد

    نوع فايل: ورد و قابل ويرايش


    تگ ها: شبكه طراحي شبكه امنيت

    توضيحات دمو: فايل دمو پروژه
    حجم دمو:59 كيلوبايت
    دانلود دمو

    نام: محمد جواد اميدزاده
    ايميل: o.m.i.d.z.a.d.e.h.0.0@gmail.com
    مدرك تحصيلي:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسيت: مرد
    تخصص:
    تاريخ تولد: 1398/11/29
    رزومه:

    پروژه هاي ديگر كاربر


    مشاهده ي همه ي پروژه ها

    نام فايل توضيحات اندازه
    استراتژي طراحي شبكه.rar تعداد صفحه پروژه 27 صفحه ميباشد 21 كيلوبايت

    حجم فايل هاي پروژه: 21 كيلوبايت
    نوع فايل:word
    سطح پروژه:داراي مقاله داخلي
    نوع پروژه:مقاله


    تخصص هاي لازم: كامپيوتر

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

استراتژي طراحي شبكه

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

پيگيري دانشگاه تهران براي آزادي دانشجوي بازداشتي

پيگيري دانشگاه تهران براي آزادي دانشجوي بازداشتي - تابناك

  • پيگيري دانشگاه تهران براي آزادي دانشجوي بازداشتي - تابناك

    به گزارش تابناك، «محمود نيلي احمدي آبادي» رييس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ايلنا در پاسخ سوالي درباره وضعيت پرونده «فروزان يزداني‌پور» دانشجوي بازداشتي كارشناسي ارشد مطالعات فرهنگي و رسانه دانشگاه تهران، گفت: در مورد يزداني پور دانشگاه تهران در حد استطاعت خود مساله را دنبال كرده و در حال حاضر نيز پيگير است.

    نيلي بيان كرد: اميدواريم نظر مثبت دادگاه فراهم شود تا اين دانشجو نيز بتواند با وثيقه آزاد شود. به هر حال ما در دانشگاه تهران به اندازه وظايف قانوني و امكاناتي كه داشتيم به دنبال حل مشكل خانم يزداني‌پور بوده‌ايم.

    او همچنين درباره اينكه مدل ارائه شده از سوي هيأت ويژه ملي سيلاب‌ها براي پيشگيري و حل بحران‌هاي محيط زيستي گفت: يكي از نكاتي كه در گزارش هيأت ويژه ملي سيلاب‌ها خيلي مورد توجه قرار گرفت بحث محيط زيست است. قطعا كيفيت محيط زيست، توجه و حفظ آن مي‌تواند خيلي از مشكلات و بحران‌هاي ما را به حداقل برساند.

    وي ادامه داد: در مواجه با سيلاب با توجه به اينكه معمولا روان آبها در بالادست شكل مي‌گيرند كيفيت محيط زيست مي‌تواند حركت روان آب‌ها را كنترل كند و ميزان جذب آن را توسط زمين افزايش دهد، اگر چه لزوما به اين معنا نيست كه مي‌تواند از شكل گيري سيلاب جلوگيري شود ولي مي‌تواند خسارت‌هايش را كمتر كند.

    نيلي بيان كرد: وقتي ما به محيط زيست توجه نمي‌كنيم در بالا دست‌ها تخريب رخ مي‌دهند و سيل با خودش خاك‌هاي حاصلخيز زيادي را مي‌آورد كه موجب پر شدن رودخانه ها و سدها شده و حتي آسيب‌هاي آن مي‌تواند ادامه‌دار باشد. حفظ محيط زيست تنها به كنترل سيلاب‌ها كمك نمي‌كند بلكه مي‌تواند گرد و خاك، ريزگردها و گرماي زمين را كاهش دهد، بنابراين بحث محيط زيست براي كاهش آسيب‌هاي ناشي از آن مورد توجه قرار گرفته است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

پيگيري دانشگاه تهران براي آزادي دانشجوي بازداشتي

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

از ابتدا تا امروز

دفترچه خاطرات سنگي | كارول شيلدز | مترجم: مهري شرفي | انتشارات روشنگران

خانواده استون از ديرباز در كار سنگ بوده اند. گويي سنگ بخشي از هويت و نشان تبار آنان است. دفترچه خاطرات سنگي، اشاره اي معني دار و كمي هم زيركانه به همين نشان و شغل خانوادگي است.

مارتين درسلر (داستان يك خيال پرداز آمريكايي) | استيون ميل هاوزر | مترجم: سيروس قهرماني | انتشارات مرواريد

اين كتاب شرح سفر اكتشافي و سحرانگيز مارتين نوجوان است كه با كار در مغازه‌‌ي سيگارفروشي پدر آغاز مي‌شود و به ساختن و مديريت هتلي غول‌آسا مي‌انجامد. جهان مارتين درسلر سرشار از شوق زندگي و رمز و راز است. او همراه با دو زن، يكي واقعي و پرجنب‌وجوش و ديگري اثيري و بي‌تفاوت، موفق مي‌شود آرزوهاي قلبي‌اش را برآورده كند. آرزوهايي كه دست‌آخر در آن‌ها مرز بين واقعيت و خيال‌پردازي، بلندپروازي و جنون مخدوش مي‌شود.

زندگي بي‌دغدغه آمريكايي | فيليپ راث | مترجم: سالومه خدابخشي | انتشارات ماهابه

همزمان با پايان پريشان و ناآرام عصري كه با عنوان «قرن آمريكا» شناخته مي‌شد، فيليپ راث، رماني با عظمتي بي‌حدوحصر به مخاطبان عرضه مي‌كند كه مرثيه‌اي براي همه‌ي وعده‌ووعيدها در دستيابي به موفقيت، نظم اجتماعي و سعادت و كامروايي در سده‌ي جاري است. شخصيت اصلي راث در رمان زندگي بي‌دغدغه آمريكايي، ورزشكاري افسانه اي در دبيرستان نيوآرك به نام سوييد لووف است. كسي كه در سال هاي پررونق پس از جنگ بزرگ مي‌شود و با دختر شايسته‌ي ايالت نيوجرسي ازدواج مي‌كند، كارخانه‌ي دستكش‌سازي پدرش را به ارث مي‌برد و به خانه‌اي سنگي در روستاي اولد ريمورك نقل مكان مي‌كند. اما يك روز در سال ????، روياي آمريكايي دل‌نشين سوييد، او را ترك مي‌گويد…

فروشگاه آنلاين كتاب كاواك

 

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال هم گناه

يكي از سريال هايي كه همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه كنندگي و نويسندگي محسن كيايي است برادر مصطفي كيايي و علي كوچكي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است كه در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm  اين سريال را با بهترين كيفيت براي دانلود خدمت كاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب كرامتي، محسن كيايي، مهدي پاكدل و حبيب رضايي مي باشند. از نكات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series

 

 

تورهاي داخلي و گردشي از نوع شيرين وطني

از آژانس مسافرتي داخلي چه وظايفي دارد و ما چه انتظاري داشته باشيم؟

آژانس مسافرتي يعني تهيه بليطي آسان و هتلي در دسترس است كه كيفيت در آن نقش اول را ايفا كرده براي همين سايت تبيان مطلبي دارد درباره آژانس مسافرتي داخلي و ايرانگردي چه وظايفي دارد و هر فرد در آن مي‌تواند بسته به نياز خود مسافرتي عالي و بدون كوچك‌ترين دل‌مشغولي را در ايرانگردي تجربه نمايد.

 آژانس مسافرتي فارا گشت كورش كبير با در اختيار قرار دادن با كيفيت‌ترين و مقرون ‌به ‌صرفه ترين خدمات؛ سفري آسوده و مطمئن كه در آن رفع نيازهاي شما اولين ملاك و مهم‌ترين آن باشد را ساماندهي مي‌كند.  سفري به ‌يادماندني كه در ذهن‌ها تا مدت‌ها بماند. شما مي‌توانيد براي درك اين تجرب? دلپذير و با نهايت كيفيت در كنار امكاناتي قابل ‌قبول و خوب سفري متفاوت با آنچه تاكنون تجربه نموده‌ايد را با آژانس فارا گشت طي نماييد.

ne21_f1.jpg

بدل نمودن يك سفر معمولي به يك گردش فوق‌العاده يكي از خواسته ‌ها و فعاليت‌هاي ناب ما است كه باعث شده در ساي? تلاشي شبانه‌روزي به يكي از پرطرفدارترين آژانس‌ها تبديل گرديم و خدماتمان رضايت صد درصدي مشتريان را كسب نموده باشد رضايتي كه سال‌هاي سال است در كارنامه درخشان اين آژانس سربلند، مي‌درخشد و هرروز نسبت به قبل بر تعداد مشتريان وفادارش افزوده مي‌گردد.

 

پشتيباني كامل از شما در سفر

 پشتيباني آژانس از مسافران خود درهرصورت در طول سفر مي‌تواند نكت? مهمي باشد كه انتخاب آن را با كمترين ترديد مواجه نمايد زيرا امنيت خاطر ايجادشده بهترين نويد براي سفري سراسر لذت و خاطري كاملاً آسوده است.

شما با فارا گشت مي‌توانيد در هر زمان و مكان از سفر كه با مشكلي روبرو شديد حمايت همه‌ جانب? آن را احساس نماييد از اين ‌رو خدمات متنوعي كه اين برند ارائه مي‌دهد ازيك‌طرف آن را در بين رقيبانش ممتاز نموده و از طرف ديگر آمادگي هميشگي‌اش به پاسخگويي آن را در رتب? اول آژانس‌هاي مسافرتي قرار داده است اگر به دنبال كاهش هزينه‌هاي سفر هستيد و مي‌خواهيد هتل و بليط هواپيمايي ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر را بيابيد اين آژانس بهترين گزينه و برترين انتخاب است.

 رزرو انواع مختلف هتل در داخل و خارج از كشور در كنار قرارداد با انواع شركت هاي هواپيمايي بين المللي امكان تنوع انتخاب پرواز ازنظر كيفيت و قيمت را فراهم مي‌كند و سفري از هر نظر مناسب را براي شما ايجاد مي‌كند.

ما در هر زمان كه شما مايل به سفر باشيد مطمئناً پيشنهادهاي داغ و هيجان‌انگيز بسياري خواهيم داشت كه شما از هر مكان در ايران بعنوان مجري اصلي تور ايرانگردي بخصوص براي تورهاي شهرهاي مشهد؛ قشم؛ چابهار؛ كيش؛ شيراز؛ يزد؛ اصفهان؛ كرمان؛ تبريز و سرعين را راضي خواهد نمود فقط كافي است با مشاوران ما تماس گرفته و مكان مبدأ و مقصد خود را بيان نماييد و سپس با پيشنهادهاي متنوعي كه در پيش روداريد يكي از آن‌ها كه با شرايط شما سازگارتر است را انتخاب نماييد.

 

تورهاي داخلي و گردشي از نوع شيرين وطني

مي‌شود ايراني باشي و ايرانگردي را دوست نداشته و جاي‌جاي سرزمينمان را به مدد تور ايرانگردي نشناسي؟ شهرهاي مختلف ايران گردشگران را از آن‌سوي آب‌ها به سمت خود مي‌كشاند و جاذبه‌هايش علاقه‌مندان بسياري را شيفته نموده است.

حال ايرانيان چگونه در اين مسابقه سفر و مسافرت از توريست‌ها عقب‌مانده و با مناطق ديدني كشورشان بيگانه باشند؟ پس تا بيش از اين دير نشده با ما تماس بگيريد و يك تور داخلي ايرانگردي فارا گشت براي خود و خانواده و يا جمع دوستانتان رزرو نماييد و اين لذت را با آن‌ها نيز تقسيم كنيد.

بيا اين بار يه جور ديگه بريم سفر داخل ايران شهر يا كشور خودمون. همه اينها كه گفتم و گفتي من نگفتم لازمه، ولي هرگز همه اينا با هم جور نمي شه اگر هم بشه مطمئنا يكيش جور نمي شه. يعني اينطوري هيچ وقت نمي خواي بري سفر؟

 سفرهايي كه رفتي رو مرور كن؛ بي تعارف مرور كن…چندتاشون همه شرايط جور بود رفتي ؟

خيلي از سفرهامون رو به دليل رودربايسي و دعوت ديگران و دوستان و كلافگي و فرار از روزمرگي رفتيم. كه البته خوش هم گذشت در نهايت. البته كم و زياد داره ولي بالاخره حتي اگر بد هم بوده باشه خاطره شده.

اگر مشكل دعوت و اصرار همسفران باشه، من از طرف خودت بهت اصرار مي كنم و دعوتت مي كنم شما رو به يه سفر ايران گردي كامل و امن.

 

بهترين انتخاب، بهترين سفر

گزينه‌هاي فراوان امكان مقايسه را براي شما فراهم نموده و دست شما را براي انتخاب باز گذاشته و در كوتاه‌ترين زمان ممكن تعداد بسياري از انتخاب‌ها را در پيش روي شما مجسم مي‌كند شما مي‌توانيد با هر ميزان بودجه و باقيمتي غيرقابل‌تصور و بسيار پايين‌تر ازآنچه بدان فكر مي‌كرديد يك سفر عالي و كم‌هزينه را براي خود و خانواده‌تان انتخاب نماييد و در آينده نيز آن‌ها را به دوستان خود پيشنهاد دهيد.

همانطور كه متوجه شديد تورهاي داخلي بسيار جذاب هستند و براي بهتر اجرا شدن آن لازم است كه يك متخصص با تجربه برنامه هاي گشت از جاهاي ديدني شهرهاي مختلف در قالب تورهاي چابهار، مشهد، كيش، قشم، شيراز، اصفهان، يزد، تبريز، كرمان، سرعين را براي شما اجرا كنند. تور ايرانگردي فارا گشت يكي از متخصصين اين سفر هستند كه ميتوانيد با خيال راحت روي آنها حساب كنيد. مطمئنا امسال با اين برنامه هاي تخصصي بسيار به شما خوش خواهد گذشت.

 آژانس مسافرتي فارا گشت (https://faragasht.com/) با سال‌ها تجربه در تور ايرانگردي مفتخر است به مشتريان فهيمي كه طي اين سال‌ها هميشه همراه او بوده‌اند و وي مجري طراحي سفرهايي باكيفيت از مرداد سال 1392 تا به امروز براي آن‌ها بوده است.

 

آدرس آژانس فارا گشت كوروش كبير:

تهران، ميدان ولي عصر، ابتداي كريمخان، ساختمان كيميا، واحد 33

شماره تلفن تماس براي رزرو تور و راهنمايي درباره سفر:

02188909296

 

منبع مقاله:

https://faragasht.com

 

https:// tebyan.net

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تحصيل در اسپانيا و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

تحصيل در اسپانيا  و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

 

كانادا و اسپانيا به دو قطب اصلي مهاجرت تحصيلي تبديل شده اند و دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي تحصيل در اسپانيا و همچنين تحصيل در كانادا راهي اين دو كشور مي شوند. اما واقعا چرا اين دو كشور تا اين حد مورد توجه دانشجويان قرار گرفته اند و چرا افراد بسياري براي تحصيل در اسپانيا و كانادا اينقدر مشتاقند؟ در اين گزارش مي خواهيم پاسخ اين پرسش ها را بدهيم و از شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. 


تحصيل در اسپانيا

شهرهاي بزرگ اسپانيا همچون مادريد، والنسيا و همچنين بارسلونا داراي دانشگاه هايي هستند كه از نظر علمي، در رتبه هاي كمتر از 550 جهاني قرار گرفته اند و همين امر باعث شده دانشجويان بسياري راهي اين شهرها شوند و قصد تحصيل در اسپانيا را داشته باشند. 
جالب است بدانيد علاوه بر كيفيت دانشگاه هاي اين كشور، هزينه تحصيل در اسپانيا نيز آنقدر اندك است كه شما به راحتي مي توانيد با گرفتن بورسيه، تحصيل خود را ادامه دهيد و با آرامش در اين كشور زيبا و منحصر به فرد زندگي كنيد. اما چگونه مي تواند از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كرد؟
مدارك مورد نياز جهت دريافت بورسيه تحصيلي اسپانيا
براي آن كه بتوانيد از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كنيد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:
1)    اخذ مدارك كارشناسي و همچنين كارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر 
2)    دريافت مدرك آيلتس 6.5 زبان انگليسي
3)    جلب موافقت استاد مشاور كه تز دكتري شما را همراهي مي كند
4)    داشتن كتب، مقالات علمي رسمي و...


 
تحصيل در اسپانيا به زبان انگليسي يا اسپانيولي؟

اين كه شما تحصيل در اسپانيا را با چه زباني پيش ببريد، بستگي به رشته تحصيلي و همچنين دانشگاهتان دارد. بسياري از رشته هاي مهندسي كه در مقطع دكتر تدريس مي شوند، به زبان انگيسي هستند و شما مي توانيد براي دريافت بورسيه اين رشته ها، مدرك زبان دريافت كرده و درخواست خود را به دانشگاه مربوطه ارائه كنيد. 
موسسه دانش گستر كوه نور با سال ها تجربه در امر مهاجرت تحصيلي، مي تواند در مسير كسب مدرك زبان و همچنين اعزام شما به دانشگاه مورد نظر، همراهتان باشد و مراحل اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را در كمترين زمان ممكن برايتان پيش ببرد. 


هزينه هاي تحصيلي در اسپانيا

اگر نتوانيد براي تحصيل در اسپانيا، بورسيه دريافت كنيد، ميبايست هزينه تحصيلي دانشگاه هاي اين كشور را بپردازيد. شما بايد براي دوره كارشناسي بين 750 تا 2100 يورو بابت هر سال تحصيلي پرداخت نماييد. همچنين تاكيد مي كنيم اين مبلغ براي دانشگاه هاي دولتي است و شما در دانشگاه هاي خصوصي بايد شهريه بيشتري پرداخت كنيد.
از سوي ديگر هزينه تحصيلات تكميلي در دانشگاه هاي دولتي و خصوصي اين كشور، ميانگين بين 3000 تا 4000 يورو است كه به صورت سالانه محاسبه و دريافت مي شود. البته اگر رشته شما از جمله رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي باشد، ميبايست هزينه بيشتري را متقبل شويد. 
 
مدارك لازم براي ويزاي تحصيلي اسپانيا

مداركي كه جهت دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا نياز داريد، عبارتند از:

  •     اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه كپي
  •     عكس رنگي پاسپورتي
  •     انگيزه نامه
  •     مدارك تحصيلي به همراه ريز نمرات
  •     مدارك زبان انگليسي يا اسپانيولي (اختياري)
  •     توصيه نامه و رزومه
  •     مدارك پذيرش دانشگاه
  •     و...

تحصيل در كانادا

شايد برايتان جالب باشد كه سالانه حدود 200 هزار دانشجو از سراسر جهان با هدف تحصيل در كانادا، راهي اين كشور مي شوند. كيفيت آموزشي بالا، اعتبار مدرك تحصيلي، هزينه هاي معقول و مواردي از اين دست، دليل اصلي علاقه مندي دانشجويان به تحصيل در كانادا است. 


كيفيت آموزشي كانادا در چه سطحي است؟

بايد بگوييم كانادا سه دانشگاه معتبر دارد كه در ميان 50 دانشگاه برتر جهان جاي گرفته اند. اين دانشگاه ها كه با عناوين مك گيل، تورنتو و برتيش كلمبيا شناخته مي شوند، سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كنند. 
بايد تاكيد كنيم كيفيت آموزشي بالاي كشور كانادا سبب شده مدارك اين كشور كاملا معتبر باشند و اين امكان را براي فارغ التحصيلان فراهم آورند كه پس از اتمام تحصيل به راحتي شغل مورد نظر خود را بيابند. 
شما براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در كانادا مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و از اين موسسه كمك بگيريد.

هزينه تحصيل در كانادا

احتمالا پيش از اقدام براي تحصيل در كانادا، نگران خرج و مخارج تحصيل و زندگي در اين كشور هستيد و از خود مي پرسيد آيا مي توانيد از عهده هزينه ها بر بياييد يا خير. بايد بگوييم نمي توان كانادا را كشوري ارزان دانست اما اگر بخواهيم اين كشور را با كشورهايي چون آمريكا و انگلستان مقايسه كنيم، هزينه تحصيل در كانادا بسيار پايين است. در واقع همين امر بوده كه با توجه به اعتبار دانشگاه هاي كانادا، دانشجويان بسياري از سراسر جهان راهي اين كشور مي شوند تا در نهايت مسير تحصيلي خود را پيش ببرند. 
از سوي ديگر وجود انواع و اقسام بورسيه ها و همچنين اجازه كار حين تحصيل، شرايطي را ايجاد كرده است كه دانشجويان بتوانند هزينه هاي خود را پوشش دهند و مشكلي بابت پرداخت شهريه دانشگاه و هزينه هاي زندگي نداشته باشند. 


موسسه دانش گستر كوه نور

براي دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا و ويزاي تحصيلي كانادا، حتما نيازمند يك مشاور خوب هستيد كه پا به پا همراهتان باشد و از بهبود سطح زبان گرفته تا دريافت ويزاي تحصيلي، كمكتان كند. 
موسسه دانش گستر كوه نور با بيش از ده سال سابقه فعاليت در اين حوزه مي تواند يك گزينه مناسب براي شما محسوب شود و شما را ياري كند تا روند مهاجرت تحصيلي خود را به بهترين شكل ممكن پيش ببريد.