جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الكترومكانيكي هستند كه با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي كه كاركرد دستگاه CNC را درك كنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد كه مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده كرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه كاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي كنترل عددي كامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي كاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي كنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يك دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي كند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متكي به يك فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند كه به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار كاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي كم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينكاري به طور كل روشي است براي تبديل يك قطعه از مواد ساده مانند پلاستيك و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند كنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به كمك رايانه (CAM) يا طراحي با كمك رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متكي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي كند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي كنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودكار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي كه مواد (مانند پلي پروپيلن) كاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينكاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترك يا سلول هايي تبديل مي كنند كه دستگاه مي تواند از آنها بيرون بكشد. ماشين هاي اوليه در يك يا دو محور حركت مي كنند در حالي كه ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يك يا چند محور حركت مي كنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودكار هستند و به شما اين امكان را مي دهند موادي را كه قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف كنيد. با اين كار نيازي به زير و رو كردن نمونه اوليه توسط كارگران نيست و به شما اين امكان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي كاملاً خودكار به طور كلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امكان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها كه مي توانيد در وبسايت رادوكس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري كنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره كرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيك ها، چوب، شيشه، فوم و كامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينكاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا كاربرد دارد. در حالي كه فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يكسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوكس با بهره گيري از تجارب و تخصص كارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت كرد. اين شركت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيك توانست خط هاي توليدي خود را آغاز كند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن كيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شركت رادوكس و گروه كاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوكس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي كند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوكس است كه با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوكس و با همكاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC كنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت كنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شكوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شركت رادوكس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانكي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس كرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز كسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسكوني (ارزش كارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شركت رادوكس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانكي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

گروه صنعتي درويش ، تامين كننده و نمايندگي رسمي فروش پمپ هاي سانتريفيوژ

پمپ اسيد يكي از دسته پمپ هاي Centrifuge مي باشد و گروه صنعتي درويش ، تامين كننده و نمايندگي رسمي فروش پمپ هاي سانتريفيوژ مقاوم در برابر خوردگي يا همان ( پمپ ضد اسيد ) است كه براي پاسخگويي به نيازهاي مشتريان بسيار مناسب طراحي شده است . اين پمپ  براي مشاغل صنايع معدني ، شيرابه و فلزات فرآوري مي كند. پمپهاي ما براي انتقال طيف گسترده اي از مواد شيميايي خورنده شامل اسيدها و دوغابهاي اسيدي و همچنين تهيه پمپهاي شيميايي مقاوم در برابر خوردگي و پمپهاي سانتريفيوژ عمودي مقاوم در برابر اسيد و خوردگي هستند.

 

ما طيف وسيعي از پمپهاي شيميايي و پمپهاي اسيدي جديد درايو مگ (مگنتي) را توليد و عرضه ميكنيم كه با راندمان بالا اما به صرفه اقتصادي طراحي شده اند.

كليه قطعات مرطوب شونده پمپ مانند پروانه ها از پلاستيك هاي پيشرفته و گرمانرم براي حداكثر مقاومت در برابر خوردگي ساخته مي شوند. فضاي داخلي پمپ با پلاستيك و همچنين از نظر مقاومت در برابر مقاومت شيميايي برتر است.

 

اين پمپ ها معمولا به دو دسته اصلي پمپ اسيدي از جنس پلي پروپيلن و پمپ استيل تقسيم ميشود .

7oie_پمپ.jpg 

پمپ هاي اسيد براي پمپاژ ، گردش مجدد و مخلوط كردن مايعات در صنايع مانند:

آبكاري

دارويي

رنگ موها و رنگ

ترشي استيل

معدن و فرآوري فولاد

انتقال مايع خورنده

تخليه مخزن به مخزن

بارگيري كاميون ها

تخليه اتومبيل هاي ريلي

آبكاري فلزي

انواع مواد شيميايي قابل پمپ توسط اين پمپ شامل موارد زير مي شود:

پمپاژ سولفوريك

پمپاژ نيتريك

پمپاژ هيدروفلوريك

پمپاژ حلال

پمپاژ آمونياك

پمپ شستشوي شيميايي

پمپاژ محلول اسيد

پمپاژ كلريد

پمپاژ مخلوط اسيدي و قليايي

پمپاژ حمام آبكاري (كروم و غيره)

 

پمپاژ اسيد سولفوريك

بيشترين ماده شيميايي مورد استفاده در صنعت ، اسيد سولفوريك تقريباً در هر بخش بازار در جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

شيميايي

سولفوريك اسيد تهاجمي است ، كه در غلظت هاي مختلفي از توليد كنندگان مواد شيميايي موجود است ، يا در جايي كه مقدار زيادي مورد استفاده قرار گيرد ، ممكن است اين اسيد در محل توليد شود. بسته به غلظت ، سولفوريك داراي يك SG از ?-? است. اين ماده شيميايي مي تواند به صورت واضح يا ابري باشد و بسيار پايدار و قابل اشتعال نيست.

 

 

طراح حرفه اي سايت

با رونق كسب و كار اينترنتي، افراد زيادي هستند كه دوست دارند روزي طراح حرفه اي سايت شوند. امروزه بسياري از كسب و كارهاي سنتي به سمت كسب و كارهاي اينترنتي تغيير مسير مي‌دهند كه بازار كارهايي مثل طراحي سايت رونق بيشتري مي‌يابند. اما چگونه و از كجا بايد طراحي وب سايت را شروع كرد؟ آيا هر شخصي مي‌تواند در اين راه موفق شود؟
ما در اين مقاله سه گام اساسي تا تبديل شدن به يك طراح وب سايت را بررسي مي‌كنيم.

طراحي سايت را با اين ? گام شروع كنيد

1- با كار يك طراح وب سايت آشنا شويد

با كار طراحي وب سايت و روش‌هاي كسب درآمد اينترنتي آشنا شويد. پستي بلندي‌هاي اين كار را بشناسيد.
به مقاله‌ي مزاياي داشتن وب سايت مراجعه كنيد و از تاثيرات وب‌سايت‌ها در كسب‌وكارها بخوانيد.

بايد ببينيد آيا واقعاً به كار طراحي علاقه داريد؟ زيرا داشتن علاقه، لازمه‌ي پيشرفت در هر كاري است. راجع به موقعيت شغلي و درآمد آن اطلاعات بيشتري كسب كنيد تا با انگيزه‌ي بيشتري شروع كنيد. در اين زمينه خواندن مقاله‌ي معرفي شغل طراحي وب سايت به شما كمك خواهد كرد.

معرفي شغل طراحي وب‌سايت

2- تخصص‌هاي لازم در طراحي وب سايت را بشناسيد

براي طراحي سايت حداقل يك تيم متشكل از افراد زير نياز است. اگر دوست داريد يك طراح وب سايت شويد ابتدا جايگاه خود را در تيم مشخص كنيد:

گرافيست سايت: معمولاً ايجاد طرح‌هاي اوليه‌ي وب سايت، طراحي اشكال گرافيكي، تصويرسازي ، طراحي لوگو و.. به عهده‌ي گرافيست است كه بايد فردي خلاق و باانگيزه باشد.

برنامه نويس سمت كاربر (client side): طراحي رابط كاربري يا همان پوسته‌ي سايت (بخشي از سايت كه كاربر با آن در ارتباط است) بر عهده‌ي يك برنامه نويس رابط كاربري است كه معمولاً از زبان‌هاي javascript ، html،css استفاده مي‌كنند.

برنامه نويس سمت سرور (server side): با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي مثل asp.net وphp ارتباط مرورگر با سرور را ميسر مي‌سازند.
 

3- بهترين روش‌هاي يادگيري طراحي سايت را بدانيد

براي شروع يادگيري دنبال راهي باشيد كه با كمترين هزينه شما را به يك طراح وب سايت حرفه‌اي تبديل كند. اين هزينه شامل زمان، پول و انرژي شماست. در جدول زير روش هاي يادگيري طراحي سايت همراه با مزايا و معايب آن را بررسي كرده‌ايم.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسكوني

تعويض پنجره قديمي با دوجداره به منظور نوسازي منازل مسكوني

خانه هايي را كه در قديم مي ساختند؛ با توجه به ساختار بافت قديم از امكانات آن زمان استفاده مي كردند كه مسلما با امكانات امروزه قابل قياس نيستند. به همين دليل است كه امروزه بسياري از خانه هاي قديمي ساز را به بافت جديد تبديل كرده اند كه در اين بين پنجره هاي آن ها را نيز تعويض مي كنند و آن را با پنجره هاي جديد متناسب با سبك و سياق آپارتمان ها و منازل مسكوني جديد به كار مي گيرند.

بنابراين تعويض پنجره قديمي با دوجداره كاملا امروزه مرسوم مي باشد و طيف وسيعي از مردم را برآن داشته است تا با تعويض پنجره قديمي با دوجداره، خانه و آپارتمان خود را نونوار سازند. در صورتي كه قصد خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره داريد و مي خواهيد از وجود اين پنجره ها در منزل و آپارتمان خويش بهره بگيريد؛ مي توانيد به وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com مراجعه كنيد تا بدين ترتيب بتوانيد در اين وب سايت اينترنتي اقدام به تعويض پنجره قديمي با دوجداره كنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

قيمت پنجره دو جداره وين تك

در صورتي كه قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ مي بايست بهترين و با كيفيت ترين جنس پنجره هاي دوجداره را خريداري كنيد تا خيال خود را تا چندين سال از وجود پنجره دوجداره در منزل و آپارتمان خويش راحت و آسوده خاطر نماييد. يكي از شركت هاي توليد كننده پنجره هاي دوجداره، وين تك مي باشد كه كيفيت و كارايي اين نوع از پنجره ها بر هيچ كس پوشيده نيست.

اما در عين حال بايد اين نكته را در نظر داشت كه قيمت پنجره دوجداره وين تك نسبت به پنجره هاي قديمي خيلي بالاتر مي باشد و شما در صورت تعويض پنجره قديمي با دوجداره مي بايست هزينه بيشتري را در اين راستا صرف كنيد. ولي در عين حال در نظر داشته باشيد كه هر چند قيمت پنجره دوجداره وين تك بالاست؛ ولي شما مي توانيد پنجره اي را خريداري كنيد كه مزيت هاي بسيار بيشتري نسبت به پنجره هاي قديمي شما دارد.

از طرفي ديگر يكي از خدمات ارائه شده در وب سايت اينترنتي https://upvcrepair.com تعويض پنجره قديمي با دوجداره با قيمت هاي به صرفه اي مي باشد كه شما مي توانيد با صرف هزينه كم اين نوع از پنجره ها را جايگزين پنجره هاي قديمي منزل خويش كنيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تك

 

رگلاژ پنجره دوجداره از خدمات ويژه و منحصر به فرد

يكي از خدمات ويژه و منحصر به فرد پنجره يو پي وي سي ريپير، رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد. رگلاژ پنجره دوجداره به نوع باز و بسته شدن پنجره دوجداره اطلاق مي شود كه بر حسب شرايطي اين امكان از شما سلب مي شود كه بتوانيد به خوبي و درستي روز اول پنجره خود را باز و بسته كنيد و با مشكلاتي در اين مورد رو به رو خواهيد شد.

به همين دليل است كه گروه تعميركاران مجرب و كارآزموده اي كه در تهران و كرج وجود دارند. شما مي توانيد از طريق وب سايت مربوطه با آن ها با بهره گيري از هر يك از راه هاي ارتباطي، در تماس باشيد تا با استفاده از تجربه و تخصصي كه آن ها دارند؛ بتوانند مشكل به وجود آمده را خيلي زود برطرف نموده تا شما بتوانيد از مزيت هاي شايان توجه اين گونه از پنجره ها نهايت استفاده و بهره را ببريد.

انواع پنجره دوجداره  upvcدر مدل هاي مختلف

همان طور كه مي دانيد پنجره هاي دوجداره upvc انواع و اقسام مختلفي دارند كه شما بنا به نياز خود و نيز با توجه به سليقه شخصي خويش مي توانيد هر يك از مدل هاي مختلف آن را براي منزل ويلايي يا واحد آپارتماني خويش خريداري كنيد و به خوبي از وجود هر يك از آن ها استفاده كنيد. در همين جهت است كه گروه https://www.upvcrepair.com در خدمت رساني به شما كاملا آماده و مهياست تا بدين ترتيب بتوانند هر يك از پنجره هاي يو پي وي سي را متناسب با نياز و سليقه شما آماده كنند و تحويل شما دهند.

بنابراين دست شما در انتخاب كاملا باز است و مي توانيد هر يك از نمونه هاي مختلف پنجره هاي دوجداره را در گروه هاي توليدي مختلف و البته با توجه به قيمت هاي درج شده در هر يك از آن ها خريداري نماييد و به منظور تعويض پنجره قديمي با دوجداره بتوانيد پنجره هاي قديمي خود را با انواع پنجره دوجداره upvc تعويض نماييد و از مزاياي اين گونه از پنجره ها نهايت بهره را ببريد.

 

انواع پنجره دوجداره upvc

 

معرفي وب سايت يو پي وي سي ريپير

وب سايت يو پي وي سي ريپير يكي از وب سايت هاي اينترنتي مي باشد كه هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري در زمينه توليد و نصب انواع پنجره هاي دوجداره يا پو پي وي سي مشغول به فعاليت مي باشد. اين گروه توليدي را به عنوان برديا پنجره مي شناسند كه در سال 86 فعاليت هاي خود را آغاز كرده است.

انجام پروژه هاي بسيار بزرگ در سراسر كشور نشان از ميزان رضايت مشتريان مختلف در اقصاء نقاط كشور به اين گروه توليدي مي باشد. برديا پنجره خدمات شايان توجهي را به مشتريان خويش ارائه مي كند كه در اين  بين كساني كه قصد تعويض پنجره قديمي با دوجداره دارند؛ مي توانند با اين گروه توليدي در ارتباط باشند تا پنجره دوجداره مورد نظر خويش را خريداري نموده و جايگزين پنجره هاي آلومينيومي و قديمي منزل خويش كنند. به علت همين موفقيت هاي چشمگير بوده است كه گروه برديا پنجره با عنوان upvcrepair تغيير نام داده است و اينك شما مي توانيد از وجود خدمات شايان توجه آن ها نهايت بهره را ببريد.

ضمن اينكه تعميركاراني كه در اين گروه توليدي وجود دارند؛ با كوله باري از تجربه و تخصص در زمينه فعاليتي خويش آماده هر گونه تعميرات از جمله رگلاژ پنجره دوجداره مي باشند كه در صورت هر گونه عيب و ايراد نهفته شده در اين پنجره ها مي توانند در سريعترين زمان ممكن مشكل به وجود آمده را حل و فصل نموده تا شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي خود استفاده كنيد.

 

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

مزيت هاي بسيار بالاي پنجره هاي دوجداره

پنجره هاي دوجداره از مزيت هاي بسيار بالايي بهره مند مي باشند. بنابراين در صورتي كه مي خواهيد از مزيت هاي اين نوع از پنجره هاي توليدي برديا پنجره يا همان يو پي وي سي ريپير بهره مند شويد؛ مي توانيد هر يك از انواع مختلف پنجره هاي يو پي وي سي را از اين گروه توليدي خريده و با تعويض پنجره قديمي با دوجداره در منزل خويش براي هميشه از شر گرد و غبارهاي آزاردهنده، سر و صداي سرسام آور راحت و آسوده خاطر شويد و در شرايط جوي مختلف از عايق بندي منزل خويش لذت برده و در كنار تمامي اين مسائل از زيبايي ظاهري اين گونه از پنجره ها نيز نهايت بهره را ببريد.

بنابراين به طور كلي وجود كيفيت و كارايي بالا و زيبايي ظاهري پنجره هاي دوجداره سبب محبوبيت اين نوع از پنجره ها شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به جاي پنجره هاي قديمي خود سعي مي كنند با تعويض پنجره قديمي با دوجداره به زندگي خود رنگ و لعابي نوين بخشيده و از مزيت هاي شايان توجه اين نوع از پنجره ها نهايت بهره را ببرند.

تعميرات حرفه اي با كادري مجرب

هر چند كه انواع و اقسام پنجره هاي دوجداره دربردارنده مزيت هاي بسيار زيادي باشند؛ اما در عين حال تعميرات هم بخشي از كار است و پس از مدتي ممكن است پنجره هاي دوجداره نيز علي رغم تمامي مزيت ها و خوبي هايي كه دارند؛ دچار عيب و ايرادهايي باشند كه نياز به تعمير يا تعويض قطعاتي در آن باشد.

به همين منظور گروه توليدي برديا پنجره موسوم به يو پي وي سي ريپير امروزه كادري مجرب و كاركشته را در زمينه انواع تعميرات پنجره هاي يو پي وي سي درون خود جاي داده است كه نسبت به تمامي پنجره هاي مختلف يو پي وي سي و قطعات به كار گرفته شده در  هر يك از آن ها كاملا شناخت دارند و مي توانند در صورت بروز هر گونه مشكلي چگونه از پس كار برآيند. بنابراين شما مي بايست همواره با مشاهده هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره خويش آن ها را به دست افراد توانمندي بسپاريد كه در اين زمينه كاملا مسلط هستند و توانايي انجام آن را نيز دارند كه گروه يو پي وي سي ريپير در تهران و كرج جزء اين دسته از افراد توانمند به شمار مي آيند كه تجربه ثابت كرده است يكي از گروه هاي مطرح و كاركشته در تهران و كرج به شمار مي آيند و حتي در شهرهاي ديگر نيز پروژه هاي بزرگ زيادي را بر عهده گرفته اند.

پس در صورت بروز هر گونه عيب و ايراد نهفته در پنجره هاي دوجداره منزل خويش با آن ها در ارتباط باشيد تا مشكل به وجود آمده را خيلي زود براي شما برطرف كنند. توجه داشته باشيد كه اگر شما تمايل به تعويض پنجره قديمي با دوجداره داريد؛ اين بدان معنا و مفهوم نيست كه پنجره هاي دوجداره هيچ گاه خراب نمي شوند؛ شايد طول عمر بيشتري داشته باشند ولي در هر صورت ممكن است شما را با دردسر هم رو به رو سازند. ولي در كل براي هر مشكلي، راه حلي وجود دارد.

 

 

چت روم فارسي

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد . 

ناز چت

ناز چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

قشم چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

 

 

 

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق كسب و كار خود به سامانه پيامك  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي كه در حال ارائه آن هستيد، به كمك شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامكي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامكي در نظرسنجي ها يكي از مدرن ترين و كار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي كسب وكار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامك كسب و كارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامك ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس ماركتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس ماركتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي كه با كاهش درگيري نيروي انساني و كاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست كه در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد كه يكي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامك اين است كه شما با اين روش، مي توانيد كاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف كسب و كارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار كنيد.

چرا اس ام اس ماركتينگ:

تمامي كسب و كارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 كار را نبايد فراموش كنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار كنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

كه ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامكي يا همان اس ‌ام‌ اس ماركتينگ ، راهكاري است كه مي‌تواند در هر دو مورد به شما كمك كند. با پيروي از اصول درست ، پيامك مي‌تواند به يكي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، كم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

كدام استراتژي اس ام اس ماركتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامكي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامك

در اين روش، شما پيامك تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌كنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد كه دريافت‌كنندگان اين پيامك ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامك

در اين روش ، شما پيامك خود را به كساني ارسال مي‌كنيد كه در خبرنامه پيامكي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامك‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و كاربرد هايي كه يك سامانه پيامك به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم كرد كه چرا سامانه پيامكي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي كه يك سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريكات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از كاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامكي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف كاري تان به استفاده از سامانه پيامكي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامكي در كسب و كار و كاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامك دلايل قانع كننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاكنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري كنند و آن را عضو جدانشدني كار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامكي را به تفكيك نام خواهيم برد.

چرا با هر كسب و كاري بايد سامانه پيامكي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شكل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت كه شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامكي” هدايت مي كنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامك بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذكر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه كمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني كوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه كمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه كافي را كرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد كه در بر داشتن چنين مزايايي يكي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر كارفرما و كار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و كسب و كارش مي باشد كه اين امكان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامك امكان پذير است.

روشي كه به آساني و با كمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه كار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي كند، تمام اين موارد چيزي ست كه سامانه پيامكي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامك براي اهداف كاري تان نماييد، خواهيد ديد كه چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامك مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشركتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو كار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الكرونيك از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و كسب و كار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است كه مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس كسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي كاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است كه “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريك كسب و كار خود ميداند.

در صورتيكه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامك medianasms را داريد از لينك زير اقدام نماييد

 

گام اول براي اجراي يك پرسشنامه آنلاين

همان طور كه مي دانيد در اين مقاله قصد داريم اطلاعات كاملي در خصوص پرسشنامه آنلاين در اختيار شما عزيزان قرار دهيم، به طبع مي دانيد كه ايجاد و ساخت يك پرسشنامه تا به چه ميزان مي تواند بر روي كسب و كار شما تاثير بگذارد، از اين رو ما در ادامه به بررسي 6 مورد بسيار مهم و كليدي‌اي پرداخته ايم كه با رعايت آن ها مي توانيد حداكثر استفاده لازم را از ساخت يك پرسشنامه ببريد و با مشتريان و شركت كنندگان خود ارتباطي دقيق پيدا كنيد، همچنين مي توانيد در خصوص خدمات و يا محصولات خود نيز اطلاعات كاملي را كسب كنيد.

. هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص كنيد

هدف از ساخت پرسشنامه آنلاين

آيا نياز به بازخورد مشتريان داريد؟ آيا به دنبال اطلاعات عمومي يا شخصي مشتريان هستيد؟ آيا اين پرسشنامه براي مخاطبان خاصي تنظيم مي‌شود يا جنبه عمومي دارد؟ قبل از هر اقدامي بايد بدانيد كه با چه هدفي قصد ايجاد چنين برنامه اي را داريد.

منبع :وي فرم

داشتن هدف به شما كمك مي‌كند تا بهتر بتوانيد در مورد امكانات مورد نيازتان تصميم‌گيري كنيد. اما به راستي هدف ما از انجام و يا ساخت پرسشنامه آنلاين چيست؟

  1. ما در ابتدا قصد داريم اطلاعات مشتريان يا شركت كنندگان خود را به بهترين نحو احسن جمع‌آوري كنيم.
  2. در گاهي از مواقع نيز قصد داريم ميزان رضايت از محصولات و خدماتمان را بسنجيم!
  3. مي توانيم شرايطي را فراهم سازيم تا افراد بتوانند نظرها، خواسته‌ها و نيازهاي خود را در آن ثبت كنند.
  4. مي‌توانيم علاقه‌مندي‌هاي افراد را به آساني مشخص كنيم و بدانيم آن‌ها چه چيزي را دوست دارند و چه چيزي را دوست ندارند!
  5. مي‌توانيم يك ديد و شماي كلي از محصولات و خدماتي به دست آوريم كه نياز به بهبود در آينده دارند.

 

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يكي از دغدغه‌هاي مديران در شركتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شركتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شركاي تجاري هديه مي‌دهند.

شركتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودكار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و كيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌كنند كه ما را متقاعد كنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودكارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم كه هديه‌ي شركت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شركتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است كه اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن كارمندان و شركتهاي همكار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است كه طرف مقابل از جمله كساني نيست كه براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سكه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با كمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يكي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشكي و سلامت:

  • امروزه كسب و كارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو كرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تك محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشكي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم كاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار كاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و كاربردي است، هديه تبليغاتي كه در هنگام نياز براي كمك و انجام كارها در كنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و كم حجم، استفاده از بيشترين كارايي و تعداد ابزار در كمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و كاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است كه در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد كرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چكش

4- چندكاره

5- جعبه كمكهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دكوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه كمتر كسي وجود دارد كه از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نكرده باشد. يك ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يك هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امكان را فراهم مي كند كه مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده كند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاكس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيكسل تبليغاتي

2- خوشبو كننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي