سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو

کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو

این عناصر در جدول تناوبی عوامل سئو سایت تضمینی شامل تگ های HTML    است که باید از آنها برای ارسال سرنخ به موتورهای جستجو در مورد محتوای خود استفاده کنید و آن محتوا را قادر می سازد تا به سرعت ارائه شود.

آیا شما زمان نمایش فیلم ها را توصیف می کنید؟ آیا رتبه بندی و بررسی در صفحات تجارت الکترونیکی خود دارید؟ عنوان مقاله ای که منتشر کرده اید چیست؟ در هر صورت، راهی برای برقراری ارتباط با HTML  وجود دارد.

عناوین

عناوین HTML همیشه مهم‌ترین سیگنال HTML بوده و هستند که موتورهای جستجو برای درک موضوع صفحه از آن استفاده می‌کنند. عناوین شما آنچه را که صفحات شما در مورد آن است به کاربران و همچنین موتورهای جستجو منتقل می کند، بنابراین مهم است که منحصر به فرد و توصیفی باشند.

عناوین از طریق تگ عنوان HTML مشخص می شوند. این معمولاً همان چیزی است که به عنوان پیوند قابل کلیک در یک نتیجه جستجو نشان داده می شود. عناوین شما باید مختصر باشند، به طور دقیق محتوای صفحه شما را منعکس کنند و کلمات کلیدی را که می‌خواهید برای آنها رتبه‌بندی کنید، نشان دهند - بدون پر کردن کلمات کلیدی (یک سم).

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که موتورهای جستجو اگر آن را مناسب تر و توصیفی تر بدانند، عنوان دیگری را به جستجوگران یا شرکت سئو سایت ارائه دهند. برای افزایش شانس نمایش عنوانی که ایجاد کرده‌اید به جستجوگران، عباراتی را که می‌خواهید صفحه شما پیدا شود در نظر بگیرید، سپس از آن عبارات در عنوانی دقیق و منحصر به فرد استفاده کنید.

 

 

]نکته حرفه ای[

در بیشتر موارد، گوگل از عنوان در توضیحات متا برای اسنیپت‌های خود استفاده می‌کند، اما گاهی اوقات آن‌ها این کار را نمی‌کنند و ما می‌بینیم که اگر به دلایلی از عنوان خوششان نیامد، H1 را انتخاب می‌کنند. بجای].

یک صفحه می تواند طراحی سایت حرفه ای برای بسیاری از عبارات مختلف رتبه بندی کند و زمانی که شخصی به دنبال چیزی است، آن عنوان ممکن است مناسب نباشد. . . این محرک اصلی برای نادیده گرفتن کارهایی است که شما روی عناوین و اسنیپت‌ها انجام می‌دهید، زیرا قطعه‌ای که قرار است ظاهر شود، برای این جستجوی خاص مناسب نیست.

به همین دلیل است که ایده "اوه، شما باید دقیقاً همان عنوان H1 را داشته باشید" منطقی نیست. بهتر است آنها را متفاوت داشته باشید تا پشتیبان بهتری به گوگل بدهید. بنابراین، زمانی که کاربران جستجو می‌کنند، گوگل می‌تواند از عنوان استفاده کند، اما اگر در جستجوی عبارات ثانویه هستند – زیرا یک صفحه می‌تواند برای صدها کلمه کلیدی رتبه‌بندی کند – می‌توانند از H1 به عنوان پشتیبان استفاده کنند. -هملت باتیستا، مدیرعامل و بنیانگذار RankSense.

توضیحات

تگ توضیحات متا یک عنصر HTML است که می تواند برای نشان دادن نحوه توصیف صفحات شما در لیست های جستجو استفاده شود. توضیحاتی که در زیر سرفصل ها در نتایج جستجو ظاهر شوند.

 اگرچه از نظر فنی یک عامل رتبه بندی نیست، یک عامل "موفقیت" است. افزودن یک توضیح خوب می‌تواند به کاربران کمک کند تا روی نتایج شما روی سایر موارد در صفحه کلیک کنند.

مانند عناوین، موتورهای جستجو ممکن است همیشه توضیحاتی را که ارائه می‌دهید انتخاب نکنند.

Frédéric Dubut، مدیر ارشد برنامه Bing می‌گوید: «من فکر می‌کنم ما رویکرد بسیار مشابهی با Google داریم، به این معنا که اگر فکر کنیم بهتر نشان‌دهنده سند یا صفحه شما باشد، چیزی را انتخاب می‌کنیم که توصیف رسمی شما نیست.

توصیه اصلی من این است که اگر می‌خواهید عنوان و توضیحات خودتان در نتایج جستجو استفاده شود، مطمئن شوید که آنها واقعاً نمایانگر موضوع سند هستند.

دوبوت توصیه می کند: «سعی نکنید از راه خود دست بردارید و حتی کمی چیزها را نادرست معرفی کنید. اگر فکر می کنیم عنوان و توضیحات شما، همانطور که در متا تگ شما نوشته شده است، 100% دقیق از آنچه صفحه شما در مورد آن است نیست، در آن زمان است که سیستم به دقت به سایر بخش های سند شما نگاه می کند و یک متن را استخراج می کند. عنوانی که فکر می‌کند مرتبط‌تر است

ساختار

جسیکا بومن، مالک مشاور سئوی سازمانی SEOIn-house، توضیح می‌دهد: «داده‌های ساختاریافته به موتورهای جستجو درک بهتری از محتوای صفحه شما می‌دهد» و اضافه می‌کند: «برای کاربران، فهرست را بهبود می‌بخشد تا بینش بیشتری نسبت به آنچه در دسترس است به آنها بدهد. آن صفحه از منظر برند، آب نبات چشم می دهد

داده های ساختاریافته یک قالب کد است که به شما امکان می دهد به موتورهای جستجو بگویید محتوای شما در یک "زبان" آنها چیست. نشانه گذاری طرح واره (کد) خاص می تواند هضم و درک محتوا و ساختار صفحه را برای موتورهای جستجو آسان کند. بومن می‌گوید سئوکاران باید بر نحوه اجرای صحیح طرحواره در سایت‌های خود در هر کجا که مناسب باشد، تسلط داشته باشند.

نتیجه داده‌های ساخت‌یافته اغلب به چیزی تبدیل می‌شود که گوگل آن را «قطعات غنی» می‌نامد، فهرست جستجویی که دارای زنگ‌ها و سوت‌های اضافی است که آن را برای کاربران جذاب‌تر و مفیدتر می‌کند.

دتلف جانسون می‌گوید: «داده‌های ساختاریافته برای نتایج جستجو فوق‌العاده هستند، زیرا نتیجه شما می‌تواند با رسانه‌های غنی، تصاویر، اطلاعات قیمت‌گذاری، رتبه‌بندی و غیره پر شود - و در یک چرخ فلک در مقابل پیوند آبی

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک نشریه موسیقی را اداره می کنید. یکی از مقالات شما مروری بر آلبوم تیلور سویفت در سال 1989 است. با استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته، می توانید به موتورهای جستجو اطلاع دهید که به یک آلبوم اشاره می کنید و نه سال 1989.

اگرچه استفاده از داده های ساختاریافته یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست، اما ممکن است مزایایی را در صفحه نتایج جستجو به همراه داشته باشد. در مقایسه با نتایج جستجوی استاندارد، نتایج غنی اطلاعات یا عملکرد بیشتری را ارائه می‌دهند که ممکن است برای کاربران جذاب‌تر یا مفیدتر باشد. نتایج غنی اغلب به‌طور برجسته در صفحه نتایج ظاهر می‌شوند، که می‌تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و ترافیک را به سمت محتوای شما هدایت کند.

این نگرانی وجود دارد که نتایج غنی انگیزه کاربران را برای کلیک کردن به صفحه شما از بین ببرد، که فرصت های بازاریابی را محدود می کند. با وجود یکسان بودن همه عوامل دیگر، یک نتیجه غنی همچنان بیشتر از یک نتیجه استاندارد کلیک می کند.

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: Structured Data & Schema.org و Google: Google Rich Snippets مراجعه کنید.

و این منابع: سلسله مراتب کامل طرحواره، ابزار تست داده های ساختاریافته گوگل.

سرفصل ها

سرفصل ها روشی سلسله مراتبی برای سازماندهی و شناسایی بخش های کلیدی محتوای شما هستند. یک صفحه معمولاً یک عنوان دارد. در پشت صحنه، در کد HTML، عنوان در یک تگ H1 پیچیده شده است. این صفحه دارای یک عنوان و چندین عنوان فرعی برای تقسیم نسخه به بخش است. این زیر عنوان‌ها از تگ‌های H2 استفاده می‌کنند که «سطح» بعدی از تگ‌های H1 پایین‌تر است.

 قرار دادن عناوین خود در تگ های سرصفحه چیزی است که قالب بندی خاص را ایجاد می کند. به عنوان مثال، نام این بخش، "Hd: Headings" در یک تگ HTML H2 پیچیده شده است، به صورت زیر:

Hd: عنوان ها

.

"شما باید ابتدا به تجربه کاربر فکر کنید - چگونه سرفصل ها آن را بهبود می بخشند؟" هملت باتیستا، مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم سئو RankSense می گوید. «اگر فقط یک متن را از ابتدا تا انتها قرار دهید، خواندن و دنبال کردن آن برای کاربر بسیار دشوار خواهد بود. هدف از سرفصل‌ها این است: مطمئن شوید که می‌توانید به سرعت صفحه را اسکن کنید، متوجه شوید در مورد چیست و حتی بدانید که آیا می‌خواهید برای خواندن کامل آن وقت بگذارید یا خیر.

جان مولر، تحلیلگر روند وب مستر، می گوید استفاده از چندین تگ H1 (یا اصلاً هیچ کدام) الگوریتم های گوگل را تحت تأثیر قرار نمی دهد. با این حال، او همچنین خاطرنشان می کند که داشتن عناوین واضح و معنایی برای موتورهای جستجو برای درک صفحات مفید است و محتوای شما را برای کاربران قابل دسترس تر می کند.

تمرین خوبی است که از کلمات کلیدی H1s و H2s خود استفاده کنید تا به موتورهای جستجو ایده بهتری درباره موضوع صفحه شما بدهید. عناوین خود را با کلمات کلیدی اسپم نکنید. از آنها استفاده کنید تا محتوای خود را برای کاربران و موتورهای جستجو آسان کنید.

تغییر محتوا

از آنجایی که Google نیاز AMP را حذف کرده است، ما از شر آن عنصر خلاص شده و دو عنصر جدید اضافه کرده‌ایم: Image ALT (ALT) و Content Shift (CLS). تغییر محتوا (CLS) بر عناصر ثبات بصری تمرکز دارد. انباشته

Layout Shift، که بخشی از Core Web Vitals و به‌روزرسانی تجربه کلی صفحه است، به تغییرات غیرمنتظره در طرح‌بندی صفحه اشاره دارد.

طرحواره

یکی دیگر از موارد اضافه شده جدید به بخش HTML در سال جاری Schema (Sc) است. طبق راهنمای SEO Moz، طرح واژگان معنایی از برچسب‌ها (یا ریزداده‌ها) است که می‌توانید به HTML خود اضافه کنید تا روشی را که موتورهای جستجو می‌خوانند و صفحه شما را در SERP نشان می‌دهند، بهبود ببخشید. این فقط برای گوگل نیست. بسیاری از موتورهای جستجو از داده های Schema برای کمک به تفسیر محتوا در وب استفاده می کنند: Bing، Yandex، و غیره.

بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا داده‌های ساختاریافته مانند Schema رتبه‌بندی را بهبود می‌بخشد وجود دارد، اما اکثر طراحان سایت تهران موافق هستند که حداقل به rich snippet‌های جامع‌تر کمک می‌کند. همانطور که امروزه بسیاری از سئوکاران در حال پیاده سازی و آزمایش Schema هستند، این طرح برای بیشتر صنایع تبدیل به سهام شده است.

حادثه هولناک در جاده اصفهان-نایین

حادثه هولناک در جاده اصفهان-نایین

حوالی ساعت ?? سه‌شنبه یک مورد حادثه تصادف پراید با تریلی در جاده اصفهان-نایین محدوده ملا احمد ثانی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.
مهدی ولیپور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات این حادثه هولناک گفت: در پی دریافت این گزارش بلافاصله دو تیم امداد و نجات از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان به محل حادثه واقع در جاده اصفهان-نایین اعزام شده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت ناگهان از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با نیوجرسی میانه راه وارد مسیر مخالف شده و با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است.سواری پراید که به طور کامل زیر تریلی رفته و له شده بود عوامل امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان با استفاده از تجهیزات مخصوص سعی کردند سرنشینان را از زیر کابین بیرون بکشند و خودرو را نیز رها کنند اما با بیرون کشیدن سرنشینان خودرو که ? نفر بودند مشخص شد همگی به‌دلیل شدت جراحات وارد شده و جان خود را از دست داده‌اند.
به گفته ولیپور، ?جانباخته حادثه که سرنشینان پراید بودند یک زوج ?? ساله و چهار فرزند دو، هفت، ?? و ??ساله آنان بودند و علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع : https://mub.me/3RYm

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11234118

https://independent.academia.edu/PasteJerin58

http://edu.fudanedu.uk/user/ednawise2/

http://fudanedu.uk/user/ednawise2/

http://jobs.ict-edu.uk/user/ednawise2/

http://ict-edu.uk/user/ednawise2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=d98cd92c-d701-4faf-80d2-8d9b2d5e6917

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://khabarevije.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/ednawise2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:EdnaWise2

https://www.pubpub.org/user/edna-wise

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://khabarevije.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/EdnaWise2

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/EdnaWise2

https://tcgschool.edu.in/members/ednawise2/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/EdnaWise2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2924781-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin58

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://khabarevije.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/EdnaWise2

https://www.ottawaks.gov/profile/ednawise2/profile

 

 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

یکی از مهم ترین دستگاه های تولیدی توسط ماشین سازی چمران دستگاه پرکن می باشد این دستگاه کاربرد های فراوانی دارد و در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی ، مواد بهداشتی و …برای پر کردن ظروف استفاده می شود. البته کاربرد دستگاه پرکن فقط برای مایعات نمی باشد بلکه برای پر کردن پودر و مواد جامد نیز از آن استفاده می شود. براساس میزان گرانروی که مایعات دارند نوع دستگاه پرکن مایعات نیز متغیر است. دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای پر کردن مایعات با گرانروی بالا مانند عسل و دستگاه پرکن مایعات رقیق برای مایعات رقیق تر همچون آبمیوه ها و … استفاده می شود.

 

با استفاده از دستگاه پرکن مایعات، ظروفی مانند کیسه، بطری و قوطی را با یک مقدار مشخص از محصول مانند مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی یا دارویی پر می کنند. دستگاه پر کن یکی از ماشین آلات مهم صنعتی به حساب می آید که به فرآیند تولید سرعت می بخشد.

 

درباره دستگاه پرکن

دستگاه پرکن وسیله ای است که وظیفه پر کردن حجم یا وزن مشخصی از محصولات را مانند مواد غذایی، مایعات، مواد آرایشی و بهداشتی، پودر ها و … را به عهده دارد. دستگاه پرکن بر اساس نوع اتوماسیون به سه نوع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی، طبقه بندی می شوند. برخی از دستگاه های پرکن به دستگاه های دربند نیز مجهز هستند و باعث شده که روند تولید محصول نهایی با سرعت بیشتری انجام شود.

 

از دستگاه پر کن اغلب برای پر کردن محصولاتی مایع یا گاز استفاده می کنند. اما طیفی وسیعی از محصولات مختلف از جمله  محصولات پودری و گرانول، غذای حیوانات خانگی، مواد نیمه مایع مانند ژل، سس و رب گوجه فرنگی، مواد بهداشتی همچون دئودرانت ها و رژ لب، همگی از این فناوری استفاده می کنند.

 

دستگاه پرکن مشکلاتی مانند پر کردن نوشیدنی های گازدار مانند نوشابه یا محصولات شوینده مانند فوم یا مایع دستشویی را به راحتی مرتفع می کند که این خود یک نقطه قوت برای این دستگاه ها به شمار می رود. در این روش نازل پر کننده به داخل ظرف مورد نظر وارد شده و همزان که در حال عملیات پر کردن است ، به سمت بالا حرکت می کند این حرکت ممکن است که بالعکس باشد و ظرف در حال پر شدن، بالا و پایین برود تا از هدر رفتن محصول یا ترشحات احتمالی جلوگیری شود.

 

انواع دستگاه پرکن

دستگاه پر کن به سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طبقه بندی می شوند.

 

در نوع ساده که همان پرکن دستی می باشد، دستگاه به یک سر پر کننده مجهز است و عملیات پر کردن به صورت دستی انجام می شود. در پرکن نیمه اتوماتیک، دستگاه از چند سر پرکننده تشکیل شده است که توسط یک اپراتور، عملیات پر کردن صورت می پذیرد. در پرکن های تمام اتوماتیک که رایح ترین نوع دستگاه پرکننده در صنعت به حساب می روند، دستگاه به چندین سر پر کننده مجهز است که به صورت دوار و در حال چرخش (روتاری) است، ظرف های از قبل تعبیه شده را پر می کنند. دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین انتخاب برای تولید با ظرفیت بالا می باشند.

 

مشاهده این مطلب>>دستگاه سیل القایی

 

دستگاه پر کن مایعات

در بازار امروز پرکننده های مایع به پرکننده فشار، پیستونی، پمپ دار، سیفونی و گرانشی تقسیم بندی می شوند. که تقریبا اکثر آنها از نوع نیمه اتوماتیک می باشند تا عملیات پر کردن با سرعت بیشتری انجام شود. پرکننده های مایع به دو دسته پرکننده حجمی و  پرکننده مایع بر اساس سطح، تقسیم بندی می شوند.

 

گاهی اوقات بطری های که برای پر کردن استفاده می شوند ممکن است که است دارای حجم متغیر نسبت به یکدیگر باشند ،اگر برای خرید به یک فروشگاه رفته باشید شاید با بطری هایی برخورد کرده اید که حجم برخی از آنها زیاد یا برخی دیگر دارای حجم کمتری هستند این اختلاف حجم بدلیل استفاده از دستگاه پرکن حجمی می باشد. در واقع این دستگاه ها، حجم معینی از مایع را بدرون ظرف منتقل می کنند. بنابراین اگر یک ظرف دارای حجم بزگتر باشد، سطح مایع پر شده ظروف بزرگتر؛ از سطح مایع ظروف کوچکتر کمتر خواهد بود. حال اگر برای پرکردن مایع از دستگاه پرکن مایع بر اساس سطح، استفاده شود. این اختلاف سطح به وجود نخواهد آمد. این دستگاه های پرکن بر اساس حجم ظرف عمل می کنند و کوچک یا بزرگ بودن ظرف برای آنها اهمیت ندارد. به همین دلیل سطح مایع پر شده برای تمام ظروف یکسان خواهد بود.

 

دستگاه پرکن فشار

برای سرعت بخشیدن به فرآیند پرکردن از دستگاه هایی استفاده می کنند که عملیات پر کردن را توسط فشار انجام می دهد. این پرکن ها به یک مخزن و یک پمپ مجهز هستند که در پشت دستگاه قرار گرفته است. در این دستگاه ها، نازل اسپری کننده، وقتی در داخل بطری و ارتفاع هدف قرار گرفت، شروع به پرکردن بطری با فشار بالا می کند. این دستگاه ها را می توان بر روی پرکن های نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و دوار (روتاری) نصب و پیکربندی کرد. این دستگاه پرکن برای مایعاتی با ویسکوزیته کم تا متوسط مناسب می باشد. سس، شربت، فوم دستشویی، ژل های سبک، شامپو، آب، نوشابه های گازدار برخی از این موارد هستند.

 

عملکرد بالا، تمیز سازی آسان، راحت بودن کار با دستگاه برای اپراتور، قابلیت ارتقا دستگاه با هزینه کم و انعطاف پذیری بالا برخی از ویژگی های این دستگاه به شمار می رود.

 

مشاهده این مطلب>>دستگاه لیبل زن

 

دستگاه پرکن پیستونی

این دستگاه ها که به سوپاپ هایی مجهز هستند که نسبت به خوراک ورودی واکنش داده و باز  وبسته می شوند. همچنین این پرکن ها به یک مخزن مجهز هستند که براحتی و با سرعت ظروف مورد نظر را پر می کند. از دستگاه پرکن پیستونی معمولا برای موادی که ویسکوزیته بالایی دارند مانند: رب گوجه فرنگی، سس، عسل و غیره، استفاده می کنند که معمولا درصد خطای آنها بسیار پایین می باشد. برای سرعت بخشیدن به روند تولیدِ چنین محصولاتی از دستگاه پرکن پیستونی استفاده می کنند.

 

دستگاه پرکن پمپی

فیلرهای پمپ دار یکی دیگر از روش های پر کردن محصولات می باشد که محدوده ی گسترده ای از مایعات تا مواد دارای ویژگی ویسکوزیته (خمیر مانند: رب، عسل، کره و غیره) را پشتیبانی می کند. این فیلرها به چندین سر برای پر کردن مجهز هستند که یکی از مزایای این پمپ های جابجایی مثبت، سرعت بالا نسبت به نوع پرکن های پیستونی می باشد. یکی از عیوب این دستگاه نسبت به نوع پیستونی، درصد خطای بالاتر می باشد.

 

یکی دیگر از مزیت های مهم این پرکن ها تنظیم راحت آنها برای پر کردن بر اساس یک حجم مشخص است. همچنین میتوان بر روی دستگاه پرکن پمپ دار یک مخزن همانند فیلرهای پیستونی تعبیه کرد تا با سرعت بیشتری ظروف مورد نظر را پر کند.

 

 

آشنایی با فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزارکار وبمستران ایرانی

آشنایی با فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزارکار وبمستران ایرانی

 

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تقریبا در سال 1395 بود که محسن پیمانی 16 ساله ایده ای به ذهنش رسید و آن را عملی کرد و آن ایجاد یک فروشگاه فایل با فایل های ناب و مرجع بود پیمانی در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او یک وبمستر بود و در کنار دیگر وبمستران مشغول فعالیت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روی سرویسی از بلاگ های رز بلاگی مدیریت میشد اما بعد ها با توسعه وب بر روی یک سایت اختصاصی قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رسانی به مشتریان سراسر ایران است در زیر این فروشگاه را به طور کلی آنالیز میکنیم و محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید

فروشگاهی از جنس فایل های ناب

فروشگاه وبمستران یکی از مجموعه ایده های آکادمی پیمانی است که محسن پیمانی آن را مدیریت میکند سیاست کلی این فروشگاه از ابتدا به این صورت بوده است که فایل های ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگیرد تا دیدن آن فایل ها مشتری را شگفت زده و تشویق به خرید کند در زیر برخی از این فایل های ناب را به شما معرفی میکنیم

بنرهای لایه باز مناسبتی

از محصولاتی که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش می رسد بنرهای لایه باز مناسبتی هستند  انواع بنر های لایه باز مناسبتنی شامل بنر های مناسبتی برای ماه محرم ، بنر های مناسبتی برای ماه رمضان و انواع بنر های لایه باز دیگر در این وبسایت بزرگ آینده نگر قرار دارند این فایل ها به این صورت است که با دانلود هر کدام امکان ویرایش صد درصدی آنها قرار دارد و میتوانید آنها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و لذت ببرید

انواع سابلیمینال در موضوع های مختلف

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه وبمستران به فروش می رسد انواع سابلیمینال با موضوع های مختلف است همانطور که میدانید سابلیمینال ها کمک کننده به زندگی و ذهن هستند و انواع سابلیمینال در فروشگاه وبمستران برای فروش قرار گرفته است که میتوانید هر کدام مانند سابلیمینال ثروت ، سابلیمینال انگیزه ، سابلیمینال زیبایی ، سابلیمینال تناسب اندام و انواع دیگر سابلیمینال ها را در این فروشگاه مشاهده و با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران برای هر شخص سابلیمینال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصی تهیه میشود

انواع ربات های تلگرامی

هر سایتی در ایران به یه چیزی معروف است دیجی کالا به فروش فایل ، بیتوته به مقاله و معروفیت فروشگاه وبمستران هم به ربات های تلگرامی که قرار می دهد است یکی از معروف ترین این ربات ها که خیلی ها اون رو میشناسن ربات تلگرامی تبچی است که این فروشگاه 4 سالی است که آن را ارائه میدهد و به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد حال بیایید با هم ببینیم اصلا ربات تبچی چیست ؟

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقیقا ربات تبچی چی هست بدونین که ربات تبچی یه ربات تبلیغاتی توی تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است ؟

در اینترنت که سرچ میکردم بسیاری از سوالات شما در مورد این بود که فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است برام به عنوان مدیر این فروشگاه خیلی جالب بود چون اینقدره سایت بزرگی داریم که درباره سیستمی که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو میشود به شما عزیزان میگویم که فروشگاه وبمستران با سیستم وردپرس ساخته شده که تمومی پروتکل های امنیتی رو رعایت میکنه و امن ترین و قوی ترین وبسایت حال حاضر فروشگاه فایل در اینترنت هست در طراحی فروشگاه وبمستران از سیستم وردپرسی پیشرفته استفاده شده است

 

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8908346

https://ello.co/higajok135/post/ynclpxf_yazr8sd0gpg65a

https://writeupcafe.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%be%d9%86%d9%84%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://theomnibuzz.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%be%d9%86%d9%84%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://www.dailystrength.org/journals/sfrshkhrydpnllykhynstgrmchgwnhnjmmyshwd

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:28487338

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/287430/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%BE%D9%86%D9%84%D9%84%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF?new=1

https://zenwriting.net/e658jhg63g

https://postheaven.net/8ttw0u272g

https://writeablog.net/tkep7er6w9

https://squareblogs.net/k4ru2pw09f

https://wordsmith.social/a9l5f3x0ts

https://blogfreely.net/zaidseo90/m-rfyrbtkhrydshmrhmjzytmnmbr

https://www.xaphyr.com/blogs/126122/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1

https://www.debwan.com/blogs/454320/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1

http://learn.tilgroup.ru/activity/p/695648/

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/342786/

http://y8space.com/activity-2/p/3653655/

https://www.acityexplored.com/activity/p/461771/

https://www.worshiptraining.com/cafe/p/661509/

https://whatsondigest.com/activity/p/251821/

 

 

شادوبن در اینستاگرام چیست و نمونه هایی از هشتگ های ممنوعه

شادوبن در اینستاگرام چیست و نمونه هایی از هشتگ های ممنوعه

 

برخی از اقدامات در اینستاگرام می تواند منجر به تلافی و حتی مسدود شدن حساب کاربری شود. اینستاگرام برای تعاملات بین کاربران خود به شیوه ای صادقانه و محترمانه ارزش قائل است. Shadowban نامی است که به محدودیت‌های تعامل اینستاگرام در حسابی گفته می‌شود که فعالیت مشکوکی داشته و ممکن است باعث کاهش ارسال محتوا به مخاطبان شما بدون هشدار برنامه شود. پس برای اطممینان میتوانید از خدماتirpanel  نیز استفاده کنید.

استفاده از ربات

  • قرار دادن ربات ها برای ایجاد تعاملات خودکار با فالوورهای شما می تواند منجر به مسدود شدن یا محدودیت حساب شما شود. ربات‌ها اغلب سریع‌تر از چیزی که توسط سیستم اینستاگرام عادی تلقی می‌شود، تعامل دارند.
  • لایک های خودکار، ردیابی و توقف دنبال کردن مخاطبان خاص و کامنت گذاشتن روی چندین پست به طور همزمان می توانند مشکوک تلقی شوند، زیرا ربات ها معمولاً در زمان های مختلف و تعداد زیادی نظر می دهند.
  • اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که با پلتفرم تبلیغاتی خود کار می کند، بنابراین برای این شرکت مناسب نیست که دنبال کنندگان خود را از ابزارهای خودکار برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنند.
  • به جای استفاده از روبات ها برای خودکارسازی تعامل، ممکن است جالب باشد که نشریات را برای دستیابی به مخاطبان بیشتری تبلیغ کنید. تبلیغات اینستاگرام را می توان به راحتی پیکربندی کرد تا به مخاطبان بیشتری دست یابد.

استفاده از هشتگ های ممنوع

اینستاگرام فهرستی از هشتگ هایی دارد که به طور خودکار به Shadowban منتهی می شوند. #پزشکی یکی از هشتگ های اصلی است که بسیاری از افراد از رابطه با شادوبن اطلاعی ندارند. هشتگ هایی که شامل تعاملات مبادله ای می شوند نیز به شدت مجازات می شوند. #likeforlike، # follow4follow و #sigodevolta برخی از هشتگ های اصلی هستند که برای به اشتراک گذاری تعاملات درون برنامه ای استفاده می شوند.

هشتگ‌های متداول که مهم نیستند، اگرچه دارای جریانی از تعاملات با نمایه‌های تقسیم‌بندی ضعیفی مانند #bomdia، #goodarde و #goodnight هستند، نیز توسط این پلتفرم ممنوع شده‌اند. هدف از استفاده از هشتگ کمک به اینستاگرام برای ارائه محتوای خود به افراد مناسب است و با استفاده از هشتگ های عمومی نمی توان کار ایندکس کردن ربات های اینستاگرام را تسهیل کرد. هشتگ ها باید با احتیاط استفاده شوند و در هر پست بیش از 5 هشتگ استفاده نشود.

استفاده از هشتگ ها باید در هر پست متفاوت باشد، زیرا اینستاگرام درک می کند که هر محتوا باید بر اساس کلمه کلیدی اصلی و کلیدواژه ثانویه تقسیم بندی شود، که به شناسایی موضوعی که در یک پست خاص به آن پرداخته می شود کمک می کند.

پاسخ های خودکار مستقیم

پاسخ دادن خودکار به پیام‌های اینستاگرام شما یک عمل بسیار مجاز است، زیرا تمرکز بر ایجاد تعاملات واقعی بین کاربران پلت فرم محتوا است. ارسال پیام‌های خودکار برای فالوورهای جدید و تشکر از آنها برای دنبال کردن حساب خود نیز توصیه نمی‌شود. این یک فعالیت بسیار مشکوک است و به راحتی توسط سیستم برنامه قابل شناسایی است. دایرکت اینستاگرام فضایی برای تعامل ثانویه با مخاطبان شما است و باید منحصراً برای تعاملاتی که برای مذاکره در مورد مشارکت یا فروش محصول مورد نیاز است استفاده شود .

فالوور بخرید

تمایل به رشد سریع اینستاگرام می تواند منجر به مشکلاتی در پلتفرم شود. خرید فالوور راه بدی برای مدیریت اینستاگرام شماست. در عوض، سعی کنید از یک استراتژی بازاریابی محتوا پیروی کنید که امکان ارائه محتوای ارزشمند به مخاطبان را فراهم می کند.

دنبال کنندگان واقعی نتایج واقعی ایجاد می کنند. داشتن تعداد زیادی فالوور که با محتوای شما ارتباط برقرار نمی کنند نیز به سرعت ارسال آسیب می رساند. سرعت تعامل با محتوای منتشر شده در حساب کاربری شما نیز به تعداد فالوورهایی که با محتوای شما تعامل دارند بستگی دارد.

تبلیغ پست ها از طریق تبلیغات اینستاگرام راه بسیار موثرتری برای دستیابی به فالوورهای بیشتری است که با پست های شما تعامل دارند و به جایگاه شما علاقه مند هستند.

لیست هشتگ های اصلی که Shadowban را در اینستاگرام می دهد:

#برای پیگیری دنبال

# follow4follow

# like4like

#صبح بخیر

#روز خوب

#شب بخیر

#پزشکی

#آیفون

#ایتالیایی

#اسکایپ

#واتس اپ

چگونه از Shadowban اجتناب کنیم

محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان شما مرتبط باشد

استراتژی بازاریابی محتوای بهینه شده SEO می تواند به مشتریان شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد صنعت شما کسب کنند. محرک فکری عمل متقابل توسط آهنرباهای سربی فعال می شود. همیشه عناصر اضافی را به پست های خود اضافه کنید و تلاش زیادی برای طراحی انجام دهید، زیرا اینستاگرام یک شبکه اجتماعی متمرکز بر تصویر است. پالت رنگ کلید ایجاد هویت بصری برای برند شما است.

فقط از 5 هشتگ استفاده کنید

هر چند هشتگ به 30 در هر نشریه محدود می شود، اما باید به قدری از آن استفاده کرد. ویرایش هشتگ ها برای گنجاندن کلمات کلیدی برای محتوای خاص به شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کنید. پرهیز از لیست هشتگ هایی که به Shadowban منتهی می شوند به شما کمک می کند تا از انتقام اینستاگرام رنج نبرید. مهم است که در مورد هشتگ های موجود در جایگاه خود تحقیق کنید.

 

نکاتی برای بهینه سازی اینستاگرام

  • با برند خود کار کنید
  • ایجاد هویت بصری برای برند شما و پست های رنگی در موضوعات مختلف به مخاطبان شما کمک می کند تا پست های مرتبط را شناسایی کنند.
  • استفاده از لوگوی خود در نشریات برندتان با تایپوگرافی جذاب و تصاویر مرتبط با جایگاه شما باعث می شود محتوای شما طراحی بهتری داشته باشد.

 

بیوگرافی در اینستاگرام

از هر یک از فضاهای سفارشی اینستاگرام لذت ببرید. رزومه شما برای ارائه برند شما به مشتری شما خدمت می کند. قالب های استاندارد رزومه وجود دارد. استفاده از ایموجی ها به ایجاد ظاهر و احساس جذاب تری برای نمایه شما کمک می کند. ترکیب ایموجی های مناسب می تواند به افزایش رشد مشتریان شما به مشتریان بالقوه کمک کند.

لینک های سفارشی

از Linktree برای سفارشی کردن لینک ها استفاده کنید و فضاهای دکمه بیشتری داشته باشید تا مخاطبان خود را به سایت ها و محتوای دیگری که ایجاد می کنید هدایت کنید.Bitly  یک ابزار کوتاه کردن لینک است که می تواند برای ایجاد لینک های فیزیکی جذاب با کاراکترهای کمتر استفاده شود. گزینه هایی برای نظارت بر تعداد کلیک روی پیوند شما وجود دارد. آمار Bitly به شما کمک می کند نتایج خود را با ترافیک خود رصد کرده و پیوندهای قابل کلیک خود را بهینه کنید.

 

 

 

https://www.authorstream.com/HamidGuevar2/

https://list.ly/hamidguevar2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/tOEZRj

https://letterboxd.com/HamidGuevar2/

https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/

https://www.mapleprimes.com/users/HamidGuevar2

https://www.intensedebate.com/people/HamidGuevar21

https://www.crunchyroll.com/user/HamidGuevar2

https://audiomack.com/hamidguevar2

 

 

 

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

 

فرایند خالی کردن آب و فضولات به وسیله تانکر و نیروی انسانی را تخلیه چاه و لایروبی چاه میگوییم.

 

در ساختمانهای مسکونی و یا مراکز درمانی . تخلیه چاه فروشگاهی و یا مجتمع های ورزشی که لوله کشی های فاضلاب به اگوی فاضلاب شهری متصل نیست  چاه هایی تعبیه شده که اب های مصرفی به وسیله لوله کشی فاضلاب به چاه متصل شده اند.

 

نشانه های پر شدن چاه

 

1:سرریز شدن آب چاه از نزدیک ترین خروجی چاه بازکنی شرق تهران فاضلاب به چاه در زمان اوج مصرف مانند شبها

 

2:پخش بوی نامطلوب در واحد های مسکونی

 

3:ازدحام حشرات موذی مانند سوسک در خروجی های فاضلاب

 

تخلیه چاه

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم

1. کم بودن متراژ چاه :

 

( چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود تخلیه چاه مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

 

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

 

2:دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

 

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . تخلیه چاه نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

 

3:دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

 

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست تخلیه چاه در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4:دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

 

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن تخلیه چاه با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

 

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم تخلیه چاه سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.

 

تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم

 

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

 

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

 

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد . حداقل قیمت350هزار تومان ماشین 6 هزار لیتری و حداکثر 1میلیون ماشین12هزارلیتری میباشد.

 

سایر خدمات شرکت:

 

.حفر چاه فاضلاب و ترمیم ریزش چاه

 

.لوله بازکنی

 

.تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

 

.تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

.نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی

 

.لوله کشی اب و فاضلاب

 

.نصب شوفاژ و ابگرمکن و شیرآلات